Usein kysyttyä
Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin
Keneen otan yhteyttä huoneistoni huolto- ja korjausasioissa? Ole yhteydessä ensisijaisesti huoltoyhtiöön joka ottaa yhteyttä tarvittaessa isännöitsijään
Miten ilmoitan vesivahingosta tai muista kiireellisistä ongelmista? Ole yhteydessä huoltoyhtiöön. Jos ongelma esiintyy virka-ajan ulkopuolella, soita huoltoyhtiön päivystysnumeroon
Mistä löydän taloyhtiön järjestyssäännöt? Löydät järjestyssäännöt joko rappukäytävän ilmoitustaululta tai taloyhtiösivuilta
Mitä teen, jos naapurini aiheuttavat häiriötä? Ensisijaisesti olisi suositeltavaa keskustella häiriön aiheuttajan kanssa sillä monesti he eivät ole tietoisia aiheuttamastaan häiriösta. Jos tämä ei korjaa tilannetta, voitte olla yhteydessä isännöintitoimistoon.
Miten saan isännöitsijän todistuksen? Lähetä pyyntö isännöititoimistoon yhteydenottolomakkeella tai osoitteeseen toimisto@talohotelli.fi. Kerro myös todistuksen käyttötarkoitus esimerkiksi asunnon myynti tai pankin vaatimus lainanmyöntöä varten jne.
Miten voin varata saunavuoron tai muun yhteiskäyttötilan? Ole yhteydessä huoltoyhtiöön
Miten teen muuttoilmoituksen? Ilmoita tästä sekä Isännöitsijälle että huoltoyhtiölle
Miten toimin, jos kadotan avaimeni tai tarvitsen lisää avaimia? Ole yhteyssä isännöintitoimistoon.
Miten haen lupaa huoneistoremontille? Täytä ja lähetä muutostyöilmoitus isännöintitoimistoon