top of page
20230504_150441_edited.jpg

Usein kysyttyä

Vastauksia yleisimpiin kysymyksiin

Keneen otan yhteyttä huoneistoni huolto- ja korjausasioissa? Ole yhteydessä ensisijaisesti huoltoyhtiöön joka ottaa yhteyttä tarvittaessa isännöitsijään

Miten ilmoitan vesivahingosta tai muista kiireellisistä ongelmista? Ole yhteydessä huoltoyhtiöön. Jos ongelma esiintyy virka-ajan ulkopuolella, soita huoltoyhtiön päivystysnumeroon​

Mistä löydän taloyhtiön järjestyssäännöt? Löydät järjestyssäännöt joko rappukäytävän ilmoitustaululta tai taloyhtiösivuilta​

Mitä teen, jos naapurini aiheuttavat häiriötä? Ensisijaisesti olisi suositeltavaa keskustella häiriön aiheuttajan kanssa sillä monesti he eivät ole tietoisia aiheuttamastaan häiriösta. Jos tämä ei korjaa tilannetta, voitte olla yhteydessä isännöintitoimistoon.​

Miten saan isännöitsijän todistuksen? Lähetä pyyntö isännöititoimistoon yhteydenottolomakkeella tai osoitteeseen toimisto@talohotelli.fi. Kerro myös todistuksen käyttötarkoitus esimerkiksi asunnon myynti tai ​pankin vaatimus lainanmyöntöä varten jne.

Miten voin varata saunavuoron tai muun yhteiskäyttötilan? Ole yhteydessä huoltoyhtiöön ​

Miten teen muuttoilmoituksen? Ilmoita tästä sekä Isännöitsijälle että huoltoyhtiölle​​

Miten toimin, jos kadotan avaimeni tai tarvitsen lisää avaimia? Ole yhteyssä isännöintitoimistoon.​​

Miten haen lupaa huoneistoremontille? Täytä ja lähetä muutostyöilmoitus isännöintitoimistoon

bottom of page